2011年8月15日 星期一

Three Days Grace - Never Too Late 歌詞翻譯



This world will never be
這世界從來不會是

What I expected
我所期待的那樣

And if I don't belong
即使我突然離去

Who would have guessed it
又有誰會在意呢

I will not leave alone
我不會置之不理

Everything that I own
對於我所擁有的一切

To make you feel like
這是為了讓你知道

it's not too late
一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲


Even if I say
即使我告訴你

It'll be alright
事情會好轉的

Still I hear you say
你仍然對我說

You want to end your life
你想結束自己的一生

Now and again we try
讓我們再試一次吧

To just stay alive
過個精彩的一生

Maybe we'll turn it all around
我們還有可能改變這一切

'Cause it's not too late
因為一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲


No one will ever see
沒有人會知道

This side reflected
我在這裡獨處著

And if there's something wrong
即使出了差錯

Who would have guessed it
又有誰會在乎呢

And I have left alone
我不會置之不理

Everything that I own
對於我所擁有的一切

To make you feel like
這是為了讓你知道

It's not too late
一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲


Even if I say
即使我告訴你

It'll be alright
事情會好轉的

Still I hear you say
你仍然對我說

You want to end your life
你想結束自己的一生

Now and again we try
讓我們再試一次吧

To just stay alive
過個精彩的一生

Maybe we'll turn it all around
我們還有可能改變這一切

'Cause it's not too late
因為一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲


The world we knew
我們知道人生

Won't come back
過去了就不會再復返

The time we've lost
我們知道時間

Can't get back
失去了就不會再回來

The life we had
我們知道生命

Won't be ours again
結束了就不會再重來


This world will never be
這世界從來不會是

What I expected
我所期待的那樣

And if I don't belong
即使我突然離去


Even if I say
即使我告訴你

It'll be alright
事情會好轉的

Still I hear you say
你仍然對我說

You want to end your life
你想結束自己的一生

Now and again we try
讓我們再試一次吧

To just stay alive
過個精彩的一生

Maybe we'll turn it all around
我們還有可能改變這一切

'Cause it's not too late
因為一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲

Maybe we'll turn it all around
我們還有可能改變這一切

'Cause it's not too late
因為一切都有挽回的餘地

It's never too late (It's never too late)
永遠不會太遲(永遠不會太遲)

It's not too late
一切都有挽回的餘地

It's never too late
永遠不會太遲

沒有留言:

張貼留言