2011年8月22日 星期一

IN THIS MOMENT - The Promise 歌詞翻譯



Its haunting 
你在我腦中揮之不去

This hold that you have over me 
你永遠不知道你對我有多重要

I grow so weak 
我變得如此憔悴


I see you 
試著回憶過去

And everything around you fades 
關於你的一切如今卻卻漸漸地褪去

And I cant see 
不著一絲痕跡


You can never know what it is you do to me 
你永遠不會知道你是如何地對待我


I cant take what you do to me 
我再也不能忍受你的無知                       

I cant take it
我再也忍受不了

I cant take what you do to me 
我再也不能忍受你的無知 

I cant take it
我再也忍受不了


No matter what I say or what I do 
不論我試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I turn it away now before it begin 
所以我在一切重新開始前逼自己先離開

And now matter what you say or what you do 
不論你試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I'm turning away now 
所以我在一切重新開始前逼自己先離開


I'm dangerous for you 
求求你別再靠近我了

I'm dangerous for you
求求你別再靠近我了


You touch me 
你撫摸著我

And I can barely make a move 
令我寸步難行

And I cant breathe 
令我難以呼吸


You can never know what it is you do to me 
你永遠不會知道你是如何地對待我


I cant take what you do to me 
我再也不能忍受你的無知 

I cant take it 
我再也忍受不了

I cant take what you do to me
我再也不能忍受你的無知

I cant take it
我再也忍受不了


No matter what I say or what I do 
不論我試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I'm turning away now before it begin 
所以我在一切重新開始前逼自己先離開

And no matter what you say or what you do 
不論你試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I'm turning away now 
所以我逼自己離開


I'm dangerous 
我是如此的罪孽深重


The only promise I can make 
我唯一能做的承諾

Is that my promise is a lie 
就是承諾一個謊言

The only promise I can make you 
我唯一能對你做的承諾

Is that my promise is a lie 
就是承諾一個謊言


No matter what I say or what I do 
不論我試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I'm turning away now before it begin 
所以我在一切重新開始前逼自己先離開

And no matter what you say or what you do 
不論你試著挽回什麼

I know how this will end 
我們也只會有個殘缺的結局

So I'm turning away now 
所以我逼自己離開


I'm dangerous for you 
我是如此的罪孽深重

I'm dangerous for you
求求你別再靠近我了

I'm dangerous for you
我是如此的罪孽深重

I'm dangerous for you
求求你別再靠近我了

I'm dangerous for you
我是如此的罪孽深重

I'm dangerous for you
求求你別再靠近我了

I'm dangerous for you
我是如此的罪孽深重


I'm dangerous, I'm dangerous for you 
我是如此的罪孽深重,求求你別再靠近我了


My promise is I will hurt you 
我的諾言就是我將會傷害你

My promise is i will hurt you
我的諾言就是我將會傷害你

My promise is i will hurt you
我的諾言就是我將會傷害你

My promise is i will hurt you
我的諾言就是我將會傷害你

沒有留言:

張貼留言