2011年7月27日 星期三

RED - Faceless 歌詞翻譯



A voice screaming from within
深處不斷傳來著嘶吼聲

Begging just to feel again
死纏爛打只會再次重倒覆轍

Can't find who I am without you near me
沒有你,我找不到存在的證明

I'd give anything to live
我已獻出了一切

Cause without you I don't exist
因為我不能沒有你

Your the only one who saves me from myself
只有你才能拯救孤獨無助的我

I've been in this love and laid it to rest
我深陷其中,這份愛是我唯一的依靠

And now I'm one of the forgotten
然而我卻漸漸被你遺忘


I'm not I'm not myself
我已認不清自己

Feel like I'm someone else
這並不是真正的我

Fallen and faceless
我在墮落與漆黑之間徘徊

So hollow hollow inside
不斷地嘶吼著

A part of me is dead
一部分的我已死去

Need you to live again
只有你才能讓我再次重生

Can you replace this
你是否能替我填補這個缺口

I'm hollow hollow and faceless
我在漆黑裡不斷地嘶吼著


Shadows growing in my mind
愧疚吞噬著我

Ones I just can't leave behind
但我不能就此離去

I'm not strong enough to pay this ransom
因為我還沒贖完對你的愧疚

One more monster crawled inside
這些罪孽四處竄動著

But I swear I saw it die
但我看見它們漸漸地消逝

Can you save me from the nothing I've become
你是否能拯救什麼都不是的我

I painted this love and laid it to rest
我刻畫出我們的愛,這是我唯一能依賴的

And now I'm one of the forgotten
然而我卻漸漸被你遺忘


I'm not I'm not myself
我已認不清自己

Feel like I'm someone else
這並不是真的我

Fallen and faceless
我在墮落與漆黑間徘徊

So hollow hollow inside
不斷地嘶吼著

A part of me is dead
一部分的我已死去

Need you to live again
只有你才能讓我再次重生

Can you replace this
你是否能替我填補這個缺口

I'm hollow hollow and faceless
我在漆黑裡不斷地嘶吼著


I'm faceless
我深陷於黑暗之中

I'm hollow and faceless
在漆黑裡不斷嘶吼著


We are the faceless
失去了自我

We are the nameless
我們罪不可逭

We are the hopeless
希望是如此渺茫

Until we have faces
直到我們能正視一切


I know I'm not myself
我知道這不是真正的我

To let go of someone else
放開拉扯的雙手

Hollow and faceless
我在漆黑裡嘶吼著

So hollow hollow inside
不斷嘶吼著

A part of me is dead
一部分的我已死去

Need you to live again
只有你才能讓我再次重生

Can you replace this
你是否能替我填補這個缺口

I'm hollow hollow and faceless
我在漆黑裡聲嘶力竭著


Faceless
在萬丈深淵之中

沒有留言:

張貼留言